Komunikacija kao važan segment u poslovanju
Komunikacija je proces razmjene informacija, značenja i osjećaja među ljudima kroz razmjenu verbalnih i neverbalnih poruka. Sposobnost preciznog i jasnog komuniciranja od velike je važnosti u poslovnom svijetu, a uspješna komunikacija može pomoći u odnosu s klijentima ili kolegama, u pregovorima, organizaciji posla ili pri donošenju odluka.
“Dobra komunikacija je ona koja je učinkovita, odnosno ona koja ostvaruje ciljeve osoba koje komuniciraju.” istaknuo je predavač Aljoša Conjar.
Koji su ciljevi učinkovite komunikacije?
- Razumijevanje ljudskih potreba
- Izbjegavanje sukoba i nesporazuma u interakciji s drugim ljudima
- Stvoriti doživljaj zajedništva
- Učinkovito prenijeti poruku
- Motivirati druge za efikasnu komunikaciju (razumijevanjem, suosjećanjem, asertivnošću)
- Stvoriti pozitivno ozračje
- Omogućuje dogovor na obostrano zadovoljstvo
- Omogućuje pridržavanje dogovora
Prije razgovora razmislite koja je svrha i cilj razgovora. Nemojte voditi monolog, jer dobro vođenje razgovora zapravo je vještina postavljanja kvalitetnih pitanja. Pitanjima otkrivamo sugovornikove želje i potrebe, postižemo bolji odnos te izbjegavamo pogreške. U slučaju da sa suprotne strane imate sugovornika koji nije pričljiv, pitanja su izvrstan način da nagovorite sugovornika da progovori.
Radionica “Korak do uspjeha uz komunikacijske vještine” je vrlo korisna. Siguran sam da ću nova stečena znanja primijeniti u poslu.
kazao je polaznik Milivoj Brezak.