Kolika je vaša prodajna moć na LinkedIn-u?
Poslovno umrežavanje je od izuzetne važnosti, kako za one koji traže novi posao, tako i za poduzetnike i one koji će to tek postati. Kako se umrežavati na Linkedin-u učili smo od Tanje Džido na webinaru LinkedIn – poveži se s prilikama!.
LinkedIn je poslovna društvena mreža čija je namjena predstaviti sebe i svoju tvrtku javnosti. Hrvatska trenutno ima preko 900.000 LinkedIn korisnika, dok je ukupno 60 milijuna tvrtki na LinkedInu. Riječ je o društvenoj mreži na kojoj se dijeli povjerenje s donositeljima odluka, kao i potencijalnim kupcima i klijentima, dobavljačima, sponzorima i partnerima.
Kako saznati svoju prodajnu moć na LinkedIn-u?
Jedna od metrika uspješnosti određenog LinkedIn profila je Social Selling Indeks koji nam ukazuje na „jačinu“ našeg profila u određenoj industriji.
Social selling lideri dobivaju čak 45% više prilika od kolega na istim pozicijama, imaju 51% veće vjerojatnosti da nadmaše postavljene KPI-jeve te čak 78% njih nadmaši kolege koji ne koriste LinkedIn.
Ljudi ne dodjeljuju prilike onima koji su najbolji, nego onima koje se prvih sjete!“,
istaknula je Tanja naglašavajući važnost aktivnosti na ovoj mreži.
Na webinaru su polaznici imali prilike proučiti svoj Social Selling Indeks te naučiti kako optimizirati svoj LinkedIn profil na najbolji mogući način, a ovo su njihovi dojmovi:
Vrhunsko predavanje! Iako sam od nekih osoba koje su stručne za LinkedIn već slušala određene edukacije, Tanja daje jedan novi uvid. Predaje vrlo zanimljivo, vidljiva je njena stručnost u ovom području, kao i autentičnost. Daje brojne savjete koji su odmah primjenjivi i ukazuje na ‘ips and tricks’ koji bi nam mogli biti korisni da se istaknemo na LinkedInu. Hvala od srca!“.