Koji tipovi sadržaja postoje u digitalnom marketingu?
Danas je online, odnosno digitalni marketing gotovo neizbježan dio svake marketinške strategije. Kako i koju ulogu u njemu igra sadržaj te koji tipovi sadržaja postoje čuli smo od Krešimira Koružnjaka na edukaciji Osnove digitalnog marketinga.
U online svijetu sadržaj je kralj!”,
naglasio je Krešimir. Zato postoji i cijeli pristup posvećen upravo sadržaju.
Sadržajni marketing je strateški marketinški pristup usmjeren na stvaranje i distribuciju vrijednog, relevantnog i dosljednog sadržaja kako bi se privukla i zadržala jasno definirana publika i potaknulo profitabilne akcije kupaca.
Koji tipovi sadržaja postoje u digitalnom marketingu?
No, postoji više vrsta sadržaja, a Krešimir ga dijeli u 3 skupine:
- SEO sadržaj– riječ je o tekstualnom obliku sadržaja na web stranici. Tu su nam bitni opis proizvoda ili usluge, dnevne objave, ključne riječi i njihovo fokusiranje.
- Landing page sadržaj – ovo je ciljano mjesto na web stranici na koje će korisnici “sletjeti” nakon klika na oglas, objavu u DM, e-mail i tako dalje…
- Oglasi – su poruka koju šaljemo ciljnoj publici. To može biti tekst, grafika, video…
Na edukaciji su se polaznici upoznali sa svim navedenim tipovima sadržaja, kao i ulogama svakog od njih. Uz to su kroz ovu edukaciju dobili pregled funkcioniranja digitalnog marketinga kao cjeline, a njihovi dojmovi su sljedeći:
Zahtjevna tema s priličnim brojem informacija. Pristup načinu prenošenja teme od strane predavača s objašnjavanjem koncepata pomoću primjera i kratkih pitanja polaznicima je za svaku pohvalu!“.