Koji su najčešći problemi rada u timu?
Radni tim sastoji se od više različitih profila ljudi s zajedničkim zadatkom ili zadaćom. Kako izgleda uspješno, a kako neuspješno upravljanje timovima saznali smo od Daria Zorića na webinaru Upravljanje timovima.
O karakteristikama uspješnog tima već smo pisali, stoga ćemo se ovaj put posvetiti onim neuspješnima.
Koji su problemi rada u timu?
Karakteristike neuspješnog tima su sljedeće:
- nizak moral tima,
- neadekvatne intelektualne sposobnosti,
- nepovoljne osobine ličnosti,
- nejasne uloge,
- neravnoteža uloga,
- zaslijepljenost ili tzv. grupno mišljenje.
Većina timskih problema nastaje kao posljedica izgubljenog povjerenja ili kad preuzeta obveza nije izvršena. Prema Dariu, ako su prisutni problemi rada u timu voditelj mora preuzeti ulogu koordinatora ili one uloge koje nisu popunjene, iako se možda ne uklapaju u profil.
Također, ako članovi ne znaju što se točno od njih očekuje, mogu podvostručiti ili izostaviti neke uloge i izgubiti iz vida zajedničke ciljeve.
Na webinaru su polaznici imali priliku upoznati svoje komunikacijske stilove, razmijeniti vlastita iskustva rada u timovima i dobiti savjete za daljnje suradnje:
Odličan predavač! Naučila sam jako zanimljive podatke koji će meni i mom timu koristiti za upravljanje EU projektima. Preporučujem ovaj webinar svakome tko želi naučiti kako bolje voditi svoj tim u različitim poljima. Jako mi se svidjela mogućnost razgovora i savjetovanje za probleme koje su polaznici izdvojili iz svojeg svakodnevnog života. Hvala Vam još jednom na pruženoj prilici sudjelovanja, kao i na podijeljenom znanju“,
bili su komentari nekih polaznika.