Koji su koraci u postavljanju web analitike?
Većinu tjedna smo posvetili digitalnom marketingu i raznim metrikama koje možemo pomoću njega saznati. No što kako znati što je s našim web stranicama? Odgovore smo saznali od Roberta Petkovića na webinaru Uvod u web analitiku.
Ako se radi o analizi web stranica, od izuzetne važnosti nam je Google Analytics. Google Analytics daje nam točne podatke na temelju kojih možemo donositi i procjenjivati poslovne odluke – Data driven business decisions.
Koraci u kreiranju web analitike
Kako bismo adekvatno postavili web analitiku na našim web stranicama, potrebno je slijediti određene korake:
- Definiranje ciljeva – koji su nam makro, a koji mikro ciljevi koje želimo ostvariti?
- Podešavanje i implementacija – ova faza obuhvaća izradu plana mjerenja prema definiranim ciljevima, podešavanje postavki Google Analyticsa, postavljanje GTM kodova u stranice i aplikacije te kreiranje osnovnih izvještaja,
- Izvještaji i edukacija – ova faza uključuje kreiranje izvještaja s preporukama za optimizaciju marketinških aktivnosti, sadržaja i dizajna, web servera i tako dalje te upoznavanje s novim mogućnostima alata i naprednim izvještajima,
- Analize i preporuke – završna faza uključuje interpretaciju dobivenih podataka i preporuke za sljedeći period, analizu uspješnosti pojedinih marketinških kanala i brendova te planiranje i evaluacija svih promjena na web stranicama.
Na kraju je važno spomenuti da je web analitika proces – on ima početak, ali ne i kraj jer se kupci, kao i web stranica, neprestano mijenjaju.
Robert je simpatičan predavač koji je odlično objasnio što je analitika, od čega se sastoji, kako joj pristupiti i sve vezano. Analitika može biti jako zabavna ako ju predaje netko tko to razumije!”,
zaključili su polaznici ove edukacije.