Koji komunikacijski stilovi postoje?
Mnogo je prilika u kojima će poduzetnicima biti potreban javni govor. To može biti prezentacija projekta, prodaja, davanje izjave, pregovori, konferencija za novinare, svečani govor na vjenčanju ili nešto drugo, a kako bi se usavršili u toj vještini održan je webinar Pričati i raditi nije isto – komunikacijske vještine pod vodstvom Kristijana Sedaka.
60% svih problema vezanih uz posao proizlazi iz loše komunikacije!”,
citirao je Kristijan Petera Druckera.
Učinkoviti komunikator je jasan, vjerodostojan te usmjeren na rješavanje problema i postizanje dobrih međuljudskih odnosa. Dobar komunikator vješto donosi odluke, teži ostvarivanju vlastitih ciljeva i zadovoljenju potreba svojih suradnika i zajednice.
Komunikacijski stilovi
Postoji nekoliko osnovnih stilova komunikacije:
- Pasivni – najčešće je riječ o povlačenju,
- Agresivni – najčešće je riječ o napadu na sugovornika,
- Pasivno-agresivni – kombinacija prethodnih stilova, a najčešće se radi o korištenju raznih sarkastičnih komentara,
- Asertivni – jasno i otvoreno komuniciranje.
Dobar komunikator služi se asertivnim stilom komuniciranja. Asertivnim komunikacijskim stilom jasno izražavamo svoje misli i osjećaje te zastupamo svoje potrebe i prava, ali uvažavamo i prava i potrebe drugih. Asertivan komunikator ne dozvoljava drugima da ga iskorištavaju ili njime manipuliraju te predlaže rješenja za nastale probleme.
Ovaj webinar se sastojao prvenstveno od mnogo vježbi temeljem kojih su polaznici prepoznali svoje komunikacijske stilove te saznali na koje ih načine valja unaprijediti.
Zanimljive vježbe koje bacaju polaznike izvan zone komfora. Puno materijala, tema i vježbi u kratkom vremenu. Predavač na vlastitom primjeru odlično pokazuje ono što predaje, jako dobra priprema!”,
zaključili su neki od polaznika.