Koji digitalni kanal odabrati za građenje brenda?
Pri pokretanju vlastitog posla danas je od krucijalne važnosti izgraditi vlastiti brend. Prvi korak za male poduzetnike su to često digitalni kanali kojima smo se posvetili na webinaru Digitalnim kanalima do uspješnog brenda uz Tomislava Pancirova.
Brend je personifikacija vašeg biznisa! To su sve vrijednosti koje netko veže uz vaš biznis kada čuje naziv, vidi logo ili neki oblik brendiranog sadržaja“,
istaknuo je Tomislav.
Uspješno se možemo brendirati putem digitalnih kanala, no tu si poduzetnik početnik postavlja pitanje – koje kanale odabrati?
Koje digitalne kanale odabrati?
Odabir digitalnih kanala prvenstveno ovisi o ciljnoj publici i kanalima koje oni koriste. Poduzetnici imaju na izbor sljedeće mogućnosti:
Od navedenih društvenih mreža Tomislav posebno ističe Tik Tok koja je najviše preuzimana aplikacija u 2021. godini sa 656 milijuna preuzimanja što je 100 milijuna više preuzimanja od drugoplasiranog Instagrama.
Osim navedenog, na webinaru su polaznici saznali koje alate Tomislav koristi za uređivanje video materijala, Instagram story-a i fotografija, a dobili smo i demonstraciju uživo kako napraviti Instagram reels.
Oduševljena sam ovim predavanjem u cijelosti! Možda jedno od najboljih predavanja na kojima sam prisustvovala, nikad nisam vidjela da je neki predavač toliko aktualan u temi o kojoj priča, ne kasni za digitalnim aktualnostima, prenosi znanje u cijelosti (ne zadržava nešto za sebe, takav sam dojam stekla), sasluša i potpuno se posveti svakom pitanju – sjajan predavač! Odlična tema i hvala Plavom uredu i Tomislavu na ovom predavanju i iskustvu!“,
istaknula je jedna od polaznica ove edukacije.