Koje su tehnike povećanja prodaje?
Pri svakodnevnom poslovanju, ali i u životu neprestano prodajemo. No da bismo bili uspješni u prodaji, potrebno je neprestano raditi na svojim prodajnim vještinama. Iz tog razloga održan je još jedan webinar Prodaja za pet pod vodstvom Snježane Kupres.
Prodajni proces sastoji se od slušanja kupca i identificiranja njegovih potreba, povezivanja s kupcem, istraživanja dostupnih rješenja te na kraju savjetovanja kupca o najoptimalnijem rješenju.
Koje su tehnike povećanja prodaje?
Prilikom zaključivanja prodaje prodajni savjetnik može koristiti nekoliko tehnika povećanja prodaje, a najpoznatije su:
- Up selling – prodajna tehnika kojom nudimo produkt više kvalitete.
- Cross selling – prodajna tehnika kojom nudimo dodatni produkt ili uslugu koji se nadopunjuje s osnovnom potrebom klijenta.
Pritom su ključni elementi pri korištenju ovih tehnika komunikacija odnosno način kako komuniciramo dodatan proizvod ili uslugu te vrijeme predlaganja dodatnog dodatni proizvoda ili usluge.
Gospođa Snježana je na webinaru s nama na praktičan način prošla uvijek aktualnu temu prodaje, a posebno me se dojmilo što je također i NLP trener te smo o prodaji pričali i u tim okvirima što smatram vrlo važnim za uključiti u proces prodaje i sam pogled na nju, kao prodavač, poduzetnik, bilo tko… jer sve je na neki način prodaja. Hvala Vam!“,
komentirali su neki od polaznika ove edukacije.