Koje su nove dimenzije i metrike u Google Analytics 4?
Bez redovite analize web stranice ne znamo što u vezi nje radimo uspješno, a što ne i kako to možemo poboljšati. Da bismo to saznali, potrebno je uspostaviti sustav mjerenja na web stranici, a zatim pravilno interpretirati te podatke. Sve o web analizi saznali smo od Roberta Petkovića na edukaciji Uvod u web analitiku.
Google Analytics je sustav koji omogućuje praćenje, mjerenje i evaluiranje prikupljenih podataka na web stranici pomoću kojih možemo zaključiti koje dijelove marketinške strategije trebamo poboljšati da bismo ostvarili poslovne ciljeve.
Od 1. srpnja 2023. godine Google Analytics Universal prestao je prikupljati podatke, a zamijenio ga je Google Analytics 4 (GA4). U Google Analytics 4 veći je naglasak na privatnosti korisnika, ali i na prilagodljivosti analitike specifičnim potrebama poslovanja!“,
naglašava Robert.
Nove dimenzije i metrike u Google Analytics 4
To znači da Google Analytics 4 sadrži brojne metrike i dimenzije. U vezi atribucije i akvizicije one su:
- Session source – izvor posjeta, način na koji je posjeta započela,
- First user source – izvor prve posjete, način na koji je korisnik prvi put došao,
- Session conversion rate – postotak posjeta koje su završile kupovinom,
- User conversion rate – postotak korisnika koji su kupili (postotak kupaca),
- First-time purchaser conversion – postotak korisnika koji su prvi puta kupili,
- First-time purchasers per new user – postotak novih korisnika koji su prvi puta kupili.
Ove nove dimenzije omogućuju nam nove spoznaje i bolje donošenje odluka u vezi poslovanja kako bismo postigli što bolju efikasnost poslovanja.
Sve je bilo odlično, kao uvijek moglo bi još trajati s obzirom na dobar izbor teme i odličnog predavača!“,
dojam je jednog od polaznika.