Koje su ključne vještine u dobu umjetne inteligencije?
Razvojem tehnologije promjena je neizbježna, pitanje je samo hoćemo joj se i koliko prilagoditi. Kako se mali poduzetnici mogu prilagoditi dobu umjetne inteligencije i koje su vještine danas ključne saznali smo od Tanje Džido na edukaciji Korištenje AI alata u kreiranju sadržaja i izgradnji osobnog brenda.
Na (pre)zasićenom tržištu više se nego ikad važno istaknuti snažnim osobnim brendom i autentičnošću.
Osobni brending je vidljivost u vašim najvećim talentima da bi vas pravi ljudi za vas mogli pronaći! On daje pečat vrijednosti za koju su drugi spremni platiti više“,
ističe Tanja.
Ključne vještine u doba umjetne inteligencije
U osobnom brendingu mogu nam pomoći brojni AI alati u svrhu istraživanja tržišta, kreiranja sadržaja, automatizacije poslovanja i tako dalje.
Zato Tanja ističe kako su u dobu umjetne inteligencije ključne sljedeće vještine:
- Otvorenost – budite spremni mijenjati se, pustiti kontrolu, odučiti stare vještine i usvojiti nove! Vježbajte prilagodljivost i inovativnost!
- Digitalna pismenost – eksperimentirajte s različitim AI alatima!
- Kreativnost – što bolje možete osmisliti nove adekvatne ideje, teže ste zamjenjivi!
U ovom trenu postoji izuzetno velik broj AI alata, a polaznici su se na ovoj edukaciji upoznali s onim najpoznatijima poput Chat GPT-a, ali i onim manje poznatima poput SocialBee-a, Radaar.io-a, HubSpot-a, Semrush-a, Simplified-a, Midjourney-a, Vidyo.ai- a i drugih.
Odlična predavačica, vrlo zanimljivo i korisno predavanje. Tanja mi je razbila neke predrasude o AI i nadam se da cu uspjeti implementirati AI u svoje poslovanje a s time i stvoriti dodatnu vrijednost klijentima!“,
dojam je jednog polaznika.