Koje razine SEO optimizacije postoje?
Bez obzira na djelatnost i industriju, poželjno je raditi na SEO optimizaciji sebe i vlastitog poduzetničkog projekta. Što je SEO optimizacija, koje sve razine SEO optimizacije postoje i kako implementirati SEO strategiju, učili smo na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju od Siniše Gavrilovića.
SEO optimizacija je proces u kojem kroz tehnička i konceptualna poboljšanja na web stranicama (on site SEO) i oko njih (off site SEO) ostvarujemo veću vidljivost pretraživačima.
Internet tražilice pregledavaju sve što postoji na Internetu i pokušaju utvrditi najrelevantnije rezultate prema ključnoj riječi koju je upisao (ili izgovorio) korisnik!“,
objašnjava Siniša.
Razine SEO optimizacije
Siniša samu SEO optimizaciju dijeli na više razina:
- Strateška razina SEO optimizacije odnosi se na planiranje dugoročne strategije za poboljšanje rangiranja web stranice u tražilicama. To uključuje određivanje ciljeva, definiranje ciljne publike, istraživanje ključnih riječi, identifikaciju konkurencije i razvijanje dugoročnog plana za postizanje ciljeva.
- Taktička razina SEO optimizacije odnosi se na provedbu različitih taktika kako bi se poboljšalo rangiranje web stranice u tražilicama. To uključuje optimizaciju sadržaja, link building, on-page SEO optimizaciju, korištenje društvenih medija i drugih marketinških aktivnosti.
- Operativna razina SEO optimizacije odnosi se na konkretnu provedbu taktičkih planova na dnevnoj, tjednoj ili mjesečnoj razini. To uključuje izvođenje analiza ključnih riječi, optimizaciju naslova, opisa i sadržaja stranica, stvaranje i dijeljenje sadržaja na društvenim mrežama, itd.
Dobro osmišljena i provedena SEO strategija može nam svakodnevno dovoditi kvalitetne ciljane posjetitelje koji traže ono što nudimo u trenutku dok to traže.
Predavanje je bilo zanimljivo i saznala sam za mnoge programe za koje nisam ni znala koliko nam mogu pomoći u poslovanju!“,
dojmovi su jedne polaznice predavanja.