Koje ključne riječi odabrati prilikom SEO optimizacije?
U trenutnim uvjetima ljudi se sve više okreću internetu pri čemu je od velike važnosti SEO optimizacija. Što je SEO optimizacija, kako nam ona može pomoći u poslovanju i kako postaviti dobru SEO strategiju otkrio nam je još jednom Siniša Gavrilović na webinaru Uvod u SEO optimizaciju.
SEO optimizacija je proces u kojem kroz poboljšanja na vlastitim web stranicama i oko njih ostvarujemo veću vidljivost na Internet pretraživačima. Uloga SEO optimizacije je stvaranje i promoviranje sadržaja koji odgovara ključnim riječima koje pretražuju korisnici.
Ostvaruju li odabrane ključne riječi naše poslovne ciljeve?
Prije optimizacije trebamo znati za što se želimo optimizirati. Trebamo znati koje su to ključne riječi koje upisuju naši korisnici, koliko često ih upisuju, koliko su relevantne za naš posao i koliko su konkurentne za zauzimanje.
Pravilna SEO kampanja će ciljati one riječi iz kojih je vidljiva namjera korisnika:
Postavite si pitanje: ‘Vode li osvojene ključne riječi konverzijama i ostvaruju li zadane poslovne ciljeve?’”.
Ako te ključne riječi ne vode konverzijama, onda ne trebamo gubiti vrijeme na optimizaciju takvog sadržaja, možemo ga čak i ukloniti s našeg web sjedišta.
Za otkrivanje novih ključnih riječi Siniša preporučuje koristiti alate poput Google AdWordsa koji će nam brzo i za relativno mali novac reći koje bi riječi trebali ciljati.
Fantastično predavanje. Predavač je konkretan, zanimljiv i zabavan, te prezentira pomalo suhoparnu temu (barem nekome tko nije upućen u tematiku) na razumljiv i jasan način. Svakako preporučujem svima koji žele naučiti više o boljem pozicioniranju svojih web stranica!“,
podijelio je svoje dojmove jedan od polaznika.