Koja je uloga internet marketinga?
Internet marketing je izrazito bitan u današnjem svakodnevnom životu, a taj digitalni svijet se svakim danom mijenja i razvija. Komunikacija se preselila na društvene mreže pa je potrebno uspostaviti kontakte putem njih, što je ključno za stvaranje publike, potencijalnih kupaca i klijenata. Ilija Brajković nam je na edukaciji Korištenje društvenih mreža u poslovanju približio poimanje internet marketinga i njegovu korist u današnjem poslovanju.
Ulaganje u internet oglašavanje je u konstantnom rastu te je važno koristiti sve pogodnosti koje nudi, kako biste svoj proizvod ili uslugu ponudili što većem broju ljudi. Posebna vrlina internet marketinga je da sve možete jeftino probati.
Digitalni marketing je sve više digitalni, a sve manje marketing,
poručio je Ilija polaznicima i napomenuo da je današnje poslovanje nemoguće održavati bez internet marketinga. Ipak, društvene mreže nisu za sve i svakoga pa tako postoje specijalizirani kanali s određenom ulogom.
Kanali internet marketinga
- Društvene mreže su konverzacijski kanal putem kojeg možete izravno komunicirati sa svojim kupcima, ostvariti određenu povezanost i povjerenje koje će vam u budućnosti pogodovati.
- Google AdWords je konverzijski kanal, a cilj je da kupce potaknete da reagira na vaše oglase i poduzme radnju za koju smatrate da je ključna za vaš posao, poput kupnje.
- Content marketing je edukativni kanal putem kojeg plasirate koristan sadržaj svojoj publici i kupcima.
Zoran Musulin, polaznik edukacije, podijelio je s nama dojmove s edukacije:
Vrlo korisno i sadržajno bogato predavanje za sve male poduzetnike koji ne mogu plaćati digitalne marketinške agencije, nego moraju biti ‘sami svoji majstori’. Posebno dopadljiv dio predavanja je bio onaj o kriznom komuniciranju i komuniciraju s ‘hejterima’.