Koja je formula uspješne prodaje?
Svaki poduzetnik prije ili kasnije će se naći u situaciji kada će ujedno trebati biti i prodavač. Za poduzetnike koji nisu prirodni prodavači, prodaja zna činiti priličan problem, no to se ovladati treningom prodajnih vještina. Zato je u Plavom uredu održana još jedna edukacija Formula uspješne prodaje koju je vodila Ivana Nobilo.
Kako izgleda formula uspješne prodaje?
Formula uspješne prodaje je rezultat triju faktora:
- Stava – s kojim prodajemo i što mislimo o tome što radimo
- Frekvencije – koliko često obavljamo prodajne aktivnosti – koliko smo sastanaka dogovorili, koliko kontakata imamo, koji smo broj telefonskih poziva obavili, koji smo broj e-mailova poslali?
- Vještine – koliko dobro vladamo tehnikama prodaje i koliko smo upoznali svoje kupce?
Jeste li znali da 87% kupaca kažu da prodavač nije pokazao interes za njih i otkrio koje su zapravo njihove potrebe? Prema tome, bitno je slušati svog kupca te raditi sam na sebi, na svojim mislima, upornosti i vještinama. Kada sve to primijenimo na proces prodajnog razgovora dobivamo optimalan miks tržišne komunikacije.
Osim neprestanog rada na sebi, Ivana ističe izlazak iz komfor zone u nepoznato:
Izlazak iz komfor zone rezultira uspjehom! Kad god izlazite iz svoje komfor zone, to rezultira uspjehom!”.
I za kraj – važno je nikad ne odustati!
Predavanje je bilo jako korisno! Jako je opširna edukacija i odnosi se na sve kanale prodaje što je u današnje vrijeme jako bitno. Predavačica gđa Ivana Nobilo je dosta pristupačna i svaku situaciju prodaje pokušava što više približiti nama polaznicima!”
– izjavila je Monika Deh, jedna od polaznica.