Kod digitalnog marketinga najbitnija je psihologija kupca!
Danas živimo na internetu. Posljedično, također i kupujemo na internetu, osobito u zadnjih nekoliko godina. Zato je krajnje vrijeme naučiti Osnove digitalnog marketinga, a naši su polaznici imali upravo tu priliku zadnja dva dana uz Krešimira Koružnjaka.
Ciljevi digitalnog marketinga mogu biti različiti – informiranje, prodaja, izgradnja lojalnosti potrošača ili podrška ostalim komunikacijskim kanalima, a da bismo ih mogli pravilno postaviti, trebamo znati tko su naši ciljani kupci i što želimo postići.
Poznajete li psihologiju vaših kupaca?
Digitalni alati su često besplatni i svima na raspolaganju, no potrebno je naučiti pravilno ih koristiti. Još bitnije kod digitalnog marketinga jest poznavati psihologiju kupca.
Prodaja putem digitalnih kanala temelji se na putu korisnika od teorije do konkretne akcije:
- Kupac vas prvo mora primijetiti,
- Kupac mora početi razmišljati o vama,
- Kupac mora odlučiti poduzeti određenu akciju,
- Zadovoljan kupac je lojalan te i dalje koristi vaše proizvode ili usluge.
Na webinaru su polaznici prošli temeljne aspekte digitalnog marketinga – od same svrhe istog, do web stranice, sadržaja, SEO optimizacije, oglašavanja te društvenih mreža:
Gospon Krešimir je odličan edukator. Vrlo kompleksnu i zamornu temu (osobito nama koji ne razumijemo toliko ovo područje) on pretvori u komičnu i zanimljivu. Primjeri su jako pomogli da što prije shvatimo cilj određenog pojma i onoga što se želi prenijeti. Od mene ima ocjenu 10/10. U vrlo malo vremena (tijekom 2 dana) ovu jako široku temu je uspio ugurati na način da istakne sve najpotrebnije i najvažnije stvari koje će nam biti od pomoći. I za to ima +10!“,
zaključili su neki od polaznika.