Ključni elementi dobrog LinkedIn profila
LinkedIn je poslovna društvena mreža koja profesionalcima i poduzetnicima može otvoriti mnoga vrata i donijeti mnogo poslovnih prilika. Kako je pravilno koristiti i koji su ključni elementi dobrog LinkedIn profila saznali smo od Vedrana Glogovića na webinaru Kako do (više) klijenata uz LinkedIn?.
Korisnik LinkedIn-a ima 2 puta veću platežnu moć u odnosu na prosječnog online korisnika! Već ova činjenica nam govori kako je LinkedIn vrlo moćna platforma za razvoj Vaše poduzetničke priče, ukoliko ga znate (is)koristiti na pravi način“,
započeo je Vedran.
Za to nam je potreban dobro posložen i optimiziran LinkedIn profil, a zatim i strategija sadržaja za objavljivanje na toj mreži.
Koji su ključni elementi dobrog LinkedIn profila?
Prema Vedranu, ključni elementi LinkedIn profila su sljedeći:
- Cover slika – poželjno je na njoj istaknuti izazov ciljanog klijenta + poziv na akciju (CTA),
- Profilna slika – neka bude pristupačna i profesionalna!,
- Headline – istaknite vaše rješenje (koje klijente ciljate i što mogu očekivati od suradnje s Vama),
- Featured – stavite link na glavne ponude + reference klijenata/besplatni materijal/nastup u medijima,
- About – objasnite detaljnije izazove klijenta i svoje rješenje za njih. Dodatno izgradite povjerenje,
- Experience – istaknite svoje prijašnje rezultate i zašto su relevantni danas,
- Education – opišite svoje obrazovanje,
- Skills – nabrojite vještine koje ste usvojili na svakoj poziciji,
- Recommendations – zamolite bivše suradnike za preporuke,
- Other – jezici, projekti, publikacije, volontiranja – što vas čini posebnim?
Nakon optimizacije profila, važno se fokusirati na sadržaj koji pružamo na toj platformi. Važno je biti autentičan, fokusiran na dodatnu vrijednost te imati kontinuitet objava kombinirajući edukativni, povezujući i promotivni sadržaj.
Edukacija je bila izvrsna s puno korisnih informacija. Gospodin Glogović je sve jako lijepo objasnio i dao nam je konkretne savjete s puno primjera kako optimizirati svoj profil. Definitivno će mi biti od velike pomoći kada krenem kreirati svoj LinkedIn profil vezano uz moj novi obrt!“,
zaključak je jednog od polaznika webinara.