Ključ uspjeha internet marketinga!
Na edukaciji “Akcijski plan u digitalnom marketingu”, predavač Davor Debrecin objasnio nam je ključ uspjeha internet marketinga kojeg možemo podijeliti u tri stupa.
- Internet promocija
- Web stranica
- E-mail marketing (odnosno “marketinško pojačanje”)
Bitno je naglasiti da je cilj internet marketinga da se prava poruka u pravo vrijeme prikaže pravim ljudima, imajući na umu da kupci prolaze kroz faze kupovnog ciklusa. Što to znači? Znači da se ljudima koji su na početku kupovnog ciklusa treba pružiti edukativni sadržaj te edukativni oglasi dok se ljudima koji su spremni kupiti treba pružiti sadržaj koji je prodajnog karaktera te koji će ih voditi na prodajni dio. Između ostalog, iznimno je bitno da internet promocija i na Google-u i na Facebook-u bude usklađena s podstranicom, tj. na koju stranicu nas se vodi nakon što kliknemo na taj oglas.
3 su tipa podstranice:
- Blogovi i edukativni sadržaji
- Kvizevi i forme na temelju kojih mogu stupiti u kontakt s vama
- Prodajni tip
Najvažnija stvar je da se uvijek kreiraju oglasi koji su relevantni. Primjerice, ako na Facebooku ciljamo oglase prema roditeljima, u oglasu možemo napisati “5 savjeta za roditelje”, te će ih klik na oglas odvesti na blog koji ima 5 savjeta za roditelje.
Najveću grešku koju svi rade je da se ljudi koncentriraju samo na prodajni dio, koji funkcionira ali do određenog trenutka. Bitno je staviti naglasak na razvoj odnosa sa svojom publikom odnosno kreirati takav sadržaj koji im konkretno pomaže. To znači da ljudi besplatno mogu dobiti savjete koji im rješavaju određene probleme a na taj način se stvara odnos s poduzećem te je onda kupnja sljedeći prirodni korak.
istaknuo je Davor Debrecin.
Kao studentica ekonomije htjela sam proširiti svoje znanje digitalnog marketinga, područja koje i nije baš pokriveno na fakultetu. Edukacija je odlična te sam uz nova stečena znanja stekla i nove kontakte koji će mi sigurno koristiti u daljnjoj budućnosti.
osvrnula se polaznica Nina Lokin.