Kakva je struktura Google Ads-a?
Nakon što smo postavili web stranicu ili web shop, želimo da naši potencijalni kupci dođu do nje i naših proizvoda ili usluga prikazanih na njoj. U tome nam mogu pomoći Google Ads oglasi, a što su oni i kako ih pravilno postaviti, prikazao nam je Robert Barišić na edukaciji “Google Ads za početnike”.
Google Ads je način oglašavanja na pretraživačkoj platformi Google. Za to nam je potreban oglašivački, odnosno Google Ads račun, na kojega se veže daljnja struktura Google Ads, odnosno Google AdWords računa.
Koja je struktura Google Ads računa?
Google Ads račun sastoji se od trostruke strukture:
- Razina – sami podaci o računu – jedinstvena e-adresa i lozinka,
- Razina – kampanja – tu određujemo dnevni proračun, lokaciju, jezik, određujemo licitacije i određujemo datum završetka kampanje,
- Razina – grupe oglasa – ovdje zakupljujemo ključne riječi i podešavamo oglase.
Google Ads oglasima zakupljujemo više ključnih riječi koje su relevantne za naše proizvode ili usluge i targetiramo potencijalne kupce pomoću raznih kampanja. Na edukaciji su se polaznici još upoznali s vrstama Google Ads kampanja, kao i načinima provedbe istih.
Edukacija je vrlo korisna i konkretna. Kroz mnoge primjere su prikazane mogućnosti lako primjenjive na Google-u!”,
zaključio je polaznik Karlo Osman.