Kakva je struktura Facebook oglasa?
Društvene mreže odlični su komunikacijski kanali za povezivanje s našim potencijalnim kupcima i klijentima, a kako iskoristiti pogodnosti Facebook oglašavanja objasnio je Ilija Brajković polaznicima edukacije Korištenje društvenih mreža u poslovanju. Ovaj puta naglasak je bio na strukturi Facebook oglasa i na koje načine ih sve možemo koristiti.
Da su društvene mreže danas gotovo neophodne u poslovanju malih tvrtki, gotovo je nepotrebno spominjati. Pritom dominira najpoznatija i najveća društvena mreža na svijetu – Facebook koja broji čak više od 1.860.000.000 korisnika u svijetu te više od 1.900.000 korisnika u Hrvatskoj.
Facebook nam nudi odličan sustav oglašavanja i targetiranja iz jednostavnog razloga – svi na Facebooku dobrovoljno odaju vlastite informacije. To omogućuje izuzetno precizno targetiranje po:
- godinama
- lokaciji
- spolu
- interesima
- životnim situacijama.
Kako izgleda struktura Facebook oglasa?
Struktura Facebook oglasa je podijeljena na 3 razine:
- Kampanja – u njoj određujemo cilj oglašavanja
- Ad set 1, Ad set 2 – određujemo budžet, ciljanu skupinu i pozicioniranje
- Oglas 1, Oglas 2, Oglas 3 – oglasi su pitanje kreative i možemo imati više varijacija.
No, prije početka oglašavanja na Facebook-u, bitno je biti upoznat s pravilima Facebook oglašavanja kako ne bi došlo do blokiranja računa ili kartica, stoga Ilija savjetuje:
Isprintajte ih i držite ih na stolu tako da u svakom trenutku možete doći do njih!”.
Na kraju, potrebno je znati što uopće želimo postići Facebook oglasima kako bismo iz mogli pravilno optimizirati i na taj način ostvariti zadane ciljeve.
Predavanje gospodina Ilije Brajkovića mi se izrazito svidjelo, budući da se radi o tematici koja je vrlo važna u modernom poslovanju, bez obzira na djelatnost kojom se bavimo! Vrlo praktično i konkretno!”
– izjavio je Sandro Kraljević, polaznik predavanja.