Kako znati imamo li dobar sadržaj na uslužnim web stranicama?
Iako na prvi pogled pisanje tekstova za web stranice djeluje jednostavno, poduzetnici su često zbunjeni kako se predstaviti na vlastitim web stranicama. Ovu temu detaljno smo obradili na webinaru koji je ujedno bio i radionica pod nazivom Pisanje sadržaja za uslužne stranice, a koji je vodila Višnja Željeznjak.
Kod pisanja sadržaja za web stranice, osobito kad je usluga u pitanju, važno je da kroz taj sadržaj odgovorimo na potencijalna pitanja budućeg klijenta ili kupca.
Kako znati imamo li dobar sadržaj na uslužnim web stranicama?
Kada pišemo tekstove, preporuka je uvijek prvo staviti misli na papir, a zatim ih ispolirati. Osim navedenog, preporuka je i staviti se u „cipele kupca“ i testirati razumljivost napisanog teksta.
Višnja nam je otkrila nekoliko alata za testiranje razumljivosti teksta na vlastitim web stranicama:
- Test prvog dojma – Što je ovo? Je li to za mene? Što ja imam od ovoga?
- 6 novinarskih pitanja – Tko nudi? Što nudi? Gdje se to može dobiti? Kada to kupiti? Kako to koristiti? Zašto bih to koristio?
Po završetku ove radionice polaznici su dobili vlastiti prototip jedne stranice za svoju uslugu, praktične alate za nastavak samostalnog rada te početničko znanje i vještine copywritinga, a ovo su njihovi dojmovi:
Fantastična edukacija, dobila sam puno više nego što sam očekivala! Predavanje je bilo jasno, materijali koje smo dobili su također bili odlični i ono što je jako bitno, tjeraju me da se pokrenem jer imam nekakav vodič kako napraviti ono što mi se činilo preteško. Puno hvala gđi Željeznjak i Plavom uredu! Sjajni ste!“.