Kako voditi evidenciju o radnom vremenu?
U sklopu provedbe ciklusa projekta za branitelje „Razvojem poduzetničkih vještina do pokretanja samostalnog poduzeća“ održana je Start-up akademija.
Tim Plavog ureda na svakoj Start-up akademiji upoznaje polaznike s novostima i promjenama u zakonskim regulativama. Na snagu je stupio novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima, a čija primjena još uvijek izaziva nedoumice kod poduzetnika.
Novim Pravilnikom propisan je sadržaj i način vođenja evidencije o radnicima koji su zaposleni kod poslodavca kao i o radnicima čiji rad poslodavac koristi. Bitna promjena je da evidencija o radnom vremenu mora biti ažurna na završetku svakog radnoga dana. Također, evidencija je novim pravilnikom proširena s drugim podacima kao naprimjer o terenskom radu, korištenju rodiljnog i roditeljskog dopusta i nenazočnosti radnika po zahtjevu radnika. Neke od odredbi izmijenjenog Pravilnika, kao što je npr. evidencija dnevnog odmora zahtijevaju dodatna tumačenja, pa je u tom smislu poduzetnicima potrebna pomoć.
Poduzetnike je zanimalo kako se evidentira dnevni odmor. To je samo jedna od nedoumica. Poduzetnicima je važno da znaju pravilno ispuniti evidenciju zbog visokih prekršajnih kazni za koje se novčane kazne kreću od 61.000 do 100.000 kuna, te dodatnih 7.000 do 20.000 kuna kazne za odgovornu osobu.
Polaznici su kroz četverodnevnu edukaciju dobili uvid u osnove poduzetništva te osnovna znanja potrebna za razvijanje buduće poslovne ideje. Kao i tijekom svake prijašnje Start-up akademije upoznati su s različitim područjima, od programa potpora za pokretanje poduzetništva, kreiranja poslovnog plana, pa sve do same promocije svog proizvoda ili usluge.