Kako uvrstiti proizvode na police trgovačkih lanaca?
Dospjeti na police velikih trgovačkih lanaca nije jednostavan posao. Kako to što učinkovitije napraviti saznali smo na webinaru Ulistaj proizvod na police trgovačkih lanaca od Anite Jurjević.
Važno je da znate da dogovor oko suradnje nije krajnji cilj! Cilj je uspostaviti dugoročnu suradnju u kojoj ostvarujete rezultate!“,
započela je Anita.
Dogovor oko suradnje je proces!
Koraci koji vode do polica trgovačkih lanaca su sljedeći:
- Kontakt – osnovni cilj ovog koraka jest dogovoriti prodajni sastanak.
- Priprema – potrebno je znati sve o svojim proizvodima, tržištu i trendovima, konkurenciji te tom trgovačkom lancu,
- Prodaja – u ovoj fazi osnovni zadatak je zainteresirati trgovački lanac za svoj proizvod,
- Pregovori – u pregovorima valja definirati zonu pregovaranja, ne valja dati nešto za ništa, a popuste i rabate valja davati u malim dokazima,
- Suradnja – kada je suradnja dogovorena, tada priča tek počinje.
Anta ističe kako je ovo dug proces ohrabrujući poduzetnike da ne odustaju ako ne uspiju odmah sve dogovoriti:
Važno je znati da od prvog kontakta do potpisivanja ugovora može proći i više mjeseci!“.
Svaki od ovih koraka valja maksimalno iskoristiti. Cilj je postići dugoročnu suradnju i postati trgovačkom lancu važan dobavljač. Osim navedenog, na webinaru je Anita podijelila perspektive zaposlenika trgovačkih lanaca te brojne savjete za pregovaranje s njima.
Da sam bar imao ovu edukaciju prije 10-15 godina, uštedila bi mi puno muke i učenja kroz praksu!“,
komentirao je jedan od polaznika ovog webinara.