Kako uspješno kreirati događaj?
Organizacija događaja može biti odlična prilika za povećanje vidljivosti određene tvrtke te prodaju njenih proizvoda i usluga baš tim putem. Kako uspješno organizirati takav događaj saznali smo od Kristina Krstinić i Željka Barišić na edukaciji Kreiranje, organizacija i vođenje događaja.
Proces organizacije događaja zahtijeva detaljno planiranje i postavljanje mjerljivih ciljeva. Uz to su bitna stavka financije, sponzori, gosti te ostali dionici. Nadalje, potrebno je smisliti sam koncept događaja.
Što god zamislili, ne dozvolite da vas drugi zaustave u vašem naumu! Napravite prijedlog imena događaja, predavače, tko će nas oblačiti, tko će biti sponzori i medijski pokrovitelji. Kada sve imate NA PAPIRU, krećete!”
istaknule su Kristina i Željka.
Kako se pripremiti za organiziranje eventa?
Za uspješno održavanje nekog događaja od ključne je važnosti dobra priprema. Nakon osnovnog koncepta događaja, potrebno je jasno definirati ciljanu publiku i ciljeve eventa. Željka i Kristina dale su i dodatne savjete:
- Napravite popis detalja!
- Kada birate termin, pripazite na druge slične događaje!
- Budite fleksibilni i očekujte promjene plana!
- Definirajte svoja ograničenja!
- Stvorite jasne i mjerljive ciljeve!
- Izradite “plan financiranja” i procijenite brojeve!
- Napravite troškovnik i uštedite novac putem donacija sponzora!
- Razmislite tko bi još mogao biti zainteresiran za vaš događaj!
Osim navedenih stavki, potrebno je poraditi i na marketingu samog događaja kako bismo privukli posjetitelje te su predavačice dale upute i mnoštvo praktičnih savjeta i u tu svrhu. Te savjete polaznici su mogli primijeniti i u praktičnom dijelu radionice gdje su grupno kreirali pripremu vlastitog eventa.
Izuzetno korisna i inspirativna edukacija na kojoj sam naučila jako puno te prikupila puno korisnih informacija koje namjeravam upotrijebiti i primijeniti u svom budućem poslovanju!”,
komentirala je Martina Pranjić, polaznica ove edukacije.