Kako učinkovito razmjestiti robu na web ili policu?
Posljednjih mjeseci mnogo toga se u maloprodaji promijenilo. Svoje znanje kako se prilagoditi trenutnoj situaciji i trendovima podijelila je Ana Brajković s polaznicima tijekom edukacije Učinkovita maloprodaja.
U maloprodaji svi sudjelujemo – kao kupac ili kao prodavač. Maloprodaja ima svoju logiku i zakonitosti koje treba uzeti u obzir kako bi ona bila uspješna na tržištu. No logika maloprodaje je primjenjiva daleko šire od same maloprodaje.
Logika maloprodaje primjenjiva je za izložbene prostore, urede, showroomove, kreiranje kataloga te svaku interakciju s potencijalnim ili postojećim kupcima. Osim offline svijeta, koncept maloprodaje može se uvelike primijeniti i na webshop te njegove kategorije.
Kupac kupuje samo ono što vidi!
Izlaganje robe je način postavljanja artikala na policu kako bi se privukla pažnja potrošača. Dobro izložena roba omogućava da potrošač uoči sve artikle koje imate u prodavaonici ili web trgovini.
Kupci uglavnom razgledavaju proizvode u obliku slova Z! Imajte to na umu kad razmještate proizvode na police ili web stranicu!”,
istaknula je Ana otkrivajući još mnogo maloprodajnih trikova.
Prilikom pokazivanja robe poželjno je primijeniti unakrsno izlaganje gdje god je to moguće. Riječ je o postavljanju artikala jedan uz drugi ako se oni u koriste zajedno jer takvim izlaganjem podsjećamo kupca da kupi i drugi proizvod koji nije namjeravao.
Pohvale! Vrlo detaljna, opuštena i istovremeno živa prezentacija s puno korisnih informacija! Ana je odlično objasnila kako postaviti i organizirati trgovinu i uputila na bitne zakonske odredbe i reklamacije koje su važne.”,
komentirala Jana Dodolović, polaznica ove edukacije.