Kako se stvara brend?
Koliko puta se susretnemo s brendovima poput Googlea, Coca-Cole, Applea, Samsunga, McDonaldsa i brojnih drugih? Razlog tome je brendiranje koje je građeno godinama kako bi danas upravo ti brendovi bili prepoznatljivi diljem svijeta. Što se sve može brendirati objasnila je polaznicima Hrvojka Skoković tijekom seminara Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište.
Brendirati se može:
- osoba;
- destinacija;
- manifestacija;
- tvrtka;
- proizvod/usluga.
Brend predstavlja viziju, vrijednost tvrtke, te način funkcioniranja tvrtke. Iz tih razloga je od iznimne važnosti vrlo rano se brendrati kako biste definirali što podrazumijeva brend firme. Dobar brend vodi prema maksimizaciji poslovnog uspjeha jer pridonosi uštedama u području ulaganja u marketing i prodaju, ali s ciljem lakšeg rasta i razvoja tvrtke. Prvi koraci u brendiranju moraju biti kroz grafičku obradu i vizualnu prezentaciju koje predstavljaju ključan faktor uspjeha. Najčešći savjeti idu u smjeru: kratko, upečatljivo, jasno, originalno i pregledno. Logotip, izbor boja i izvrsno ime šalju snažnu poruku svakom kupcu.
Brendovi poput Coca-Cole krenuli su od jednostavnosti i ideje koja je ostala i dan danas snažno zapamćena i prepoznata. Činjenica je da su potrošači danas zasićeni raznim ponudama i mnoštvu proizvoda te sve manje kupuju proizvode na temelju detaljne analize. Sve više brendovi osvajaju kupce vizualnim identitetima i jednostavnošću.
Seminar je bio iznimno zanimljiv i opširan uz velik broj informacija. Ova edukacija otvorila mi je neke nove vidike u pogledu brendiranja i marketinga. Predavačica je izvrsno objasnila što je uopće brend i koliko može značiti.
istaknula je naša polaznica Mihaela Rovare.