Kako se predstaviti na Instagramu?
Dok Facebook korisnici obično preferiraju komunikaciju s dragim ljudima upravo preko te mreže, Instagram je idealna mreža za praćenje raznih brendova. Danas smo proveli dan s Ilijom Brajkovićem, koji je održao još jednu edukaciju Korištenje društvenih mreža u poslovanju. Ilija nam je dao nekoliko ključnih savjeta vezanih uz izradu Instagram profila i komunikaciju s pratiteljima.
Instagram daje posebni naglasak fotografijama, a ukoliko vam je ciljana publika skupina mladih i urbanih ljudi, Instagram je mreža putem koje biste trebali komunicirati s njima.
Kako započeti Instagram priču?
Prije otvaranja Instagram profila dobro razmislite tko je vaša ciljana publika i kako joj pristupiti. Kada to odredite, možete krenuti dalje:
- Prvi dojam
Instagram profil izrađujete zbog ciljane publike pa tako i sadržaj koji objavljujete mora biti takav da zanima vašu publiku. Istražite i naučite s kim komunicirate i što želi vaša publika. Za privlačenje što više pratitelja, važno je ostaviti dobar prvi dojam. Vaš Instagram ‘Bio’ treba biti informativan, privlačan i zabavan.
- Sadržaj
Objavljujte kvalitetan sadržaj koji vaši pratitelji žele vidjeti i komentirati. Radi se o ‘živim’ fotografijama koje će potaknuti reakciju kod pratitelja. Sadržaj mora imati vrijednost.
- Tema
Razvijajte vlastiti stil i držite se svoj stila i teme kojom nastojite privući publiku.
- Hashtag
Hashtagovi su poželjni, no ipak se ne smije pretjerivati. Važno je znati da objave s hashtagovima postižu bolje rezultate i više interakcija nego objave bez hashtagova.
- Pratite novitete
Da biste postigli što bolje rezultate, pratite trendove i testirajte dostupne funkcije. Pronađite ono što funkcionira kod vaše publike.
Vrlo korisne informacije, konkretne i upotrebljive. Predavač je upućen, zanimljiv. Preporučujem svakom tko traži načine koje bi upotrijebio za razvoj i promociju svoje djelatnosti. Potpuno novi svijet! Hvala! Svakako se vraćam!
-komentirala je Tea Sesar, dok je Ina Vojvodić rekla:
Nakon ovog predavanja uviđam koliko sam podcijenila važnost i moć društvenih mreža u aktivnoj promociji bilo koje djelatnosti i networkinga općenito. Predavanje ljudi iz branše dobrodošli je wake-up call za daljnji razvoj! Podruštveni se i evoluiraj!