Kako se brendirati na LinkedIn-u?
Bez dobrog brendinga danas je teško postići svoju poziciju na tržištu. Također se korisno povezati s potencijalnim poslovnim kontaktima što možemo odlično napraviti kroz poslovnu društvenu mrežu LinkedIn. Kako se brendirati na LinkedIn-u, učili smo još jednom od Tanje Džido na webinaru LinkedIn – poveži se s prilikama.
LinkedIn je poslovna društvena mreža kojoj je cilj prvenstveno poslovno umrežavanje. Osim umrežavanja, pomoću LinkedIn-a se možemo povezati i predstaviti svojim postojećim i potencijalnim poslovnim suradnicima. Mnogi kolege, klijenti i suradnici nas više ne provjeravaju na Google-u, već na LinkedIn-u i prema tome stječu dojam o nama.
Uz pravi način predstavljanja pravim ljudima, putem ove društvene mreže gotovo svaka poslovna ideja može postati stvarnost.
Kako dugoročno brendirati sebe i afirmirati se kao stručnjak u svom području?
Tijekom predavanja Tanja nam je otkrila svoje savjete za brendiranje na LinkedIn-u:
- Pronađite svoju jedinstvenu točku na tržištu!
- Odredite teme u kojima možete dati najveći doprinos!
- Budite konzistentni i autentični!
- Povežite se s liderima u vašoj industriji!
- Povežite se s novinarima, organizatorima edukacija i konferencija!
- Komunicirajte što želite postići!
Polaznici su na ovoj edukaciji dobili precizan pregled kako izgleda dobar LinkedIn profil te su uz razne vježbe i Tanjine povratne informacije uredili vlastite LinkedIn profile:
Još jedna u nizu odličnih edukacija koje organizirate! Predavačica je stručna, daje praktične savjete, govori iz vlastitog iskustva i ima primjere iz prakse s kojima se mogu lako poistovjetiti. Jako korisno mi je bilo čuti povratnu informaciju na moj vlastiti LinkedIn profil kao i kad je davala feedback na druge profile! Jako dobra tema i odlična predavačica!“,
komentari su polaznika.