Kako razvijati prodajni mindset?
Često se čuje da je prodaja „krvotok“ svakog poslovanja. Kako razviti dobar prodajni mindset te pomoću njega uspješno prodavati učili smo od Snježana Kupres na edukaciji Prodaja za pet.
Prodaja je poslovna aktivnost u kojoj je od izuzetne važnosti stav poduzetnika, odnosno prodavača ili osobe koja prodaje.
Važno je razviti prodajni mindset! Dobar prodavač će svaku situaciju uzeti kao povratnu informaciju te eksperimentirati i učiti iz te povratne informacije“,
istaknula je Snježana.
Kako razvijati prodajni mindset?
Snježana nam otkriva da je tajna razvoja prodajnog mindseta u samorefleksiji. Valja si postaviti sljedeća pitanja:
- U čemu sam dobar/a?
- U čemu nisam dobar/a?
- Što trebam raditi drugačije?
- Što mi je potrebno da bih to radio/la drugi puta drugačije? – Jesu li to vještine, znanje, informacije, stav, pristup?
Uz to je potrebno je napraviti analizu vlastitog djelovanja i analizirati vlastite osobne (kako se nosimo sa sobom) i socijalne kompetencije (kako se nosimo s drugim ljudima).
Na kraju, dobri prodajni rezultati i profitabilnost proizlaze iz pozitivnog odnosa s klijentom, jasnim i dostižnim prodajnim ciljevima te iz proaktivnog pristupa u svakoj situaciji.
Po meni jedno od najkvalitetnijih predavanja koje sam dosad pohodila u Plavom uredu. Dozirano, s mjerom, jako primjenjivo, nije bilo nepotrebnog žurenja ili razduživanja, s dovoljno praktičnih vježbi. Svaka čast predavačici na stručnim i dobronamjernim komentarima i otvorenosti za različite primjere poslovanja u predavaonici. Hvala puno!“,
dojmovi su jedne od polaznica ove edukacije.