Kako raditi SEO optimizaciju?
Ako smo vlasnik web stranice, bilo bi šteta ne raditi SEO optimizaciju. Što je SEO optimizacija i kako je pravilno implementirati učili smo još jednom od Siniše Gavrilovića na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju.
Pojam SEO optimizacije odnosi se razna poboljšanja na našim stranicama oko kojih ostvarujemo veću vidljivost na internet pretraživačima.
Veća vidljivost na internetskim pretraživačima s vremenom dovodi do većeg broja posjeta koje će u konačnici značiti bolje poslovne rezultate nekog web sjedišta.
Kako raditi SEO optimizaciju?
Mnogi se pitaju otkud uopće početi sa SEO optimizacijom. Riječ je o procesu koji uvijek možemo nadograđivati, a prilikom tog procesa Siniša nam savjetuje držati se sljedećih koraka:
- Kreirajte listu ključnih riječi,
- Analizirajte prvu stranicu Google-a za te pojmove,
- Stvorite nešto drugačije ili bolje,
- Dobro napravite On site SEO,
- Optimizirajte prema „namjeri korisnika”,
- Obratite pažnju na vizualni izgled, posebno za mobitele,
- Gradite unutarnje i vanjske linkove.
Osim toga, važno je postaviti ciljeve SEO optimizacije u skladu s poslovnim ciljevima, identificirati ciljnu publiku, analizirati konkurenciju i razviti plan sadržaja i definirati metrike za praćenje napretka.
Na edukaciji su polaznici dobili detaljan pregled procesa SEO optimizacije, upute za optimizaciju postojećeg sadržaja kao i savjete za naprednu SEO optimizaciju.
Bravo za Sinišu, odličan predavač i stručnjak“,
komentari su nekih od prisutnih polaznika.