Kako pružiti dobru uslugu?
Kako pružiti uslugu klijentima na način da oni budu zadovoljni i ponovno nam se vrate? Borka Živković podučila nas je važnosti kvalitete usluge, ali i napomenula da je ponašanje prema kupcima i iskrenost, ključ pametne usluge.
Usluga je uvijek subjektivan osjećaj pojedinca. Ona podrazumijeva i jedan segment s kojim ljudi ne vole raditi, a to je nezadovoljstvo.
Kad niste sigurni kakvu uslugu dajete, pitajte kupce i saznajte kakvo je njihovo viđenje vaše usluge.
– poručila je Borka polaznicima.
Usluga je zapravo mogućnost uljepšavanja dana nekome.
Ljubav i usluga
Usluga i ljubav su čvrsto povezani. Naime, da biste mogli pružiti dobru i kvalitetnu uslugu, potrebno je gajiti ljubav prema tom poslu. Uz to, morate voljeti ljude da biste mogli prodati uslugu. Na samom kraju bitna je i iskrenost prema zadovoljstvu kupca, odnosno da vam je doista bitno da vaš kupac bude zadovoljan vašom uslugom.
Richard Branson kazao je da se stalno treba pitati:
Je li ovo, ono kako bih ja želio/željela da se odnose prema meni da sam ja kupac?
Upravo je tu činjenicu napomenula i Borka polaznicima edukacije.
Kroz niz vježbi, polaznici su spoznali kako pristupati kupcima te kako im ponuditi uslugu. Polaznica edukacije, Ivana Brajinović, podijelila je s nama dojmove s edukacije:
Izvrsna edukacija koja nam jasno objašnjava što je vrhunska usluga, bitne segmente, faktore i osobine koje podrazumijeva te razliku između prodaje i usluge. Pametna usluga je ona koja će nam vratiti prodaju ili potaknuti kupca na ponovnu kupnju!