Kako provoditi naplatu potraživanja?

Nažalost, velik broj poduzetnika muči muku s naplatom potraživanja. Kako spriječiti da se uopće dođe do faze naplate, a ako dođe – kako se ponašati, saznali su naši polaznici na webinaru Učinkovita naplata potraživanja od Ozrena Hudine.
Naplata potraživanja je proces u kojem poduzetnik traži da mu dužnik plati dug, odnosno potraživanje. O fazama naplate potraživanja te što podrazumijeva svaka od njih smo već pisali, a Ozren ovom prilikom ističe:
Ne zaboravite niti u jednoj fazi naplate da je kupac taj od kojeg živite i kojeg trebate i u budućnosti!“.
Kako provoditi naplatu potraživanja?
To znači da tijekom sve 4 faze naplatu potraživanja provodimo:
- mirno i staloženo,
- sa što manje uključivanja emocija – sve je to samo posao,
- pozivanjem na konkretne činjenice i ugovorom definirane obveze,
- upozoravamo na ugovorne i zakonske posljedice neplaćanja,
- prebacujemo krivnju i grižnju savjesti na dužnika,
- nastojimo ostati u korektnom odnosu sa kupcem neovisno o postupcima koje provodimo.
Klijentu nikada ne prijetite, pozivate ga na ispunjenje ugovornih obveza i ukazujete mu na moguće posljedice i vaše buduće postupke. Tih postupaka se držite – poštujte sami sebe i drugi će vas poštivati!“,
zaključio je Ozren.
Osim navedenog, na webinaru su se polaznici upoznali s brojnim ekonomskim pojmovima u vezi naplate potraživanja, kao i s Ozrenom iskustvima u vezi ovih aktivnosti.
Iznimno korisno i zanimljivo predavanje. Također, svaka pohvala predavaču, koji je iskusan i stručan, trudio se da tematiku prezentira s puno dobre volje i duha. Vjerujem da bi izlaganje moglo biti od koristi mnogima u poduzetništvu!“,
dojam je jednog polaznika webinara.