Kako privući pažnju tekstom na webu?
Krešimir Koružnjak polaznicima seminara Osnove digitalnog marketinga objasnio je važnost sadržaja na webu.
Web je sjedište informacija kojima želite privući korisnike i potencijalne klijente u poduzetništvu i poslom kojim se bavite. Najvažniji je sadržaj koji objavljujete jer kako krilatica kaže: ‘Content is the King!’ Vaš sadržaj je poveznica s vašim poslom i Googleom koji indeksira sadržaj koji ste objavili. Na taj način postajete vidljiviji i pristupačniji u digitalnom svijetu.
naglasio je Koružnjak važnost sadržaja na webu. Kako biste imali što bolji sadržaj važno je imati pravu strukturu koja ima svoja pravila. U marketniškom svijetu pod kraticom AIDA krije se način pisanja.
Što je uopće AIDA u marketingu? AIDA predstavlja zbroj segmenata:
- A – atract „privuci pažnju” naslov, dizajn;
- I – interes „izazovi zanimanje” podnaslov, informacij;
- D – desire „želja – žudnja” potreba koju žele zadovoljiti;
- A – action „poziv na akciju – CTA.
Upravo uz pomoć AIDA načina kreira se tekst koji želite objaviti. Način pisanja (AIDA) – „marketinški” mora biti strukturiran na način da se piše:
- obrnutom piramidom – „novinarski”;
- dobra organizacija teksta;
- vizualna struktura teksta;
- stil pisanja.
Gledan iz daljine tekst treba izgledati kao skladan grafički izričaj. Ukoliko se radi o dužem tekstu onda on treba biti podijeljen na odlomke s tim da treba paziti kako se tekst lomi da ne gubi strukturu. Posebno treba paziti na prve rečenice u odlomcima jer su to tzv. uporišne točke ili “udice”. Prekid ritma koji ste nametnuli može se raditi kroz bullete, slike, boje ili neke druge vizualne strukture. Također je važno da struktura bude iste tipografije tj. iste težine i važnosti cjelokupnog sadržaja. U tom pogledu važni su razmaci koje radite i linkovi koje stavljate na istaknuti tekst. Tekst linka najavljuje odredište! Link mora biti kao podcrtani tekst, druge boje kako bi čitatelji znali o čemu je riječ.
Za seminar Osnove digitalnog marketinga slobodno možemo reći da predstavlja svojevrsna “sabrana djela” u malom. Šest cjelina vješto je ugurano u osam sati (dvodnevno) predavanje zahvaljujući vrlo pedantnom i organiziranom predavaču.
istaknuo nam je polaznik Zoran Cvjetićanin.