Kako postići pozitivnu radnu atmosferu u timu?
Svatko tko je vodio ikakav tim zna da vođenje tima nije najlakši posao. Savjete kako postati dobar vođa i kako stvoriti pozitivnu radnu atmosferu u timu čuli smo od Daria Zorića na webinaru Upravljanje timovima.
Svaki radni tim čine različiti tipovi osoba koji igraju razne uloge. S obzirom na njihove uloge u hijerarhiji i njihove osobnosti, oni preuzimaju sljedeće uloge u timu:
- oblikovatelj: dobar organizator,
- koordinator: usklađuje potencijale članova tima,
- izazivač: otklanja neučinkovitosti,
- istraživač: istražuje nove ideje,
- ocjenjivač: analizira probleme,
- timski radnik: čuva duh tima,
- dovršitelj: uredno i točno privodi kraju obveze,
- specijalist: ima rijetka znanja i vještine.
Da bismo stvorili pozitivnu radnu atmosferu u timu, valja dati članovima tima do znanja da su bitni za izvršenje cilja te da je njihova uloga važna. Tim mora imati autonomnost, dobivati trajnu potporu te dijeliti doživljaj uspjeha:
Uspješan tim ima glavni zajednički cilj!“.
Od izuzetne je važnosti svim članovima tima dati povratnu informaciju i zahvaliti se na trudu, ali biti i primjer ljubaznosti. Na taj način osoba će osjećati da je primijećena ona i njen trud.
Odlično predavanje, predavač je stručan i s relevantnom temom jer svi smo mi dio nekakvih timova, obiteljskih, poslovnih, sportskih… Korisno u svakom pogledu za bolje svakodnevno funkcioniranje i komuniciranje u istima. Hvala Plavom uredu i predavaču Dariu!“,
riječi su jednog polaznika ovog webinara.