Kako postići jasnoću u prodaji?
Prodaja je komunikacija. Iako često toga nismo svjesni, prodajemo svaki dan. Prodajemo se na razgovoru za posao, poslovnom sastanku, kod prvog susreta, na prvom spoju i prilikom svakog susreta s drugim osobama. Što čini prodaju u svakodnevnom životu saznali smo od Sanje Begović.
Prodaja je umjetnost, a umjetnost se sastoji od kratke forme. Prodajna poruka mora biti jasna, kako bi kupcu bilo jasno što dobiva kupnjom.
Kako postići jasnoću u prodaji?
Kako bi postigli navedeno, Sanja nam je dala nekoliko savjeta za postizanje bolje jasnoće u prodaji:
- Postavite vlastite okvire – u kontrastu s drugim mogućnostima valja istaknuti prednosti vlastite ponude,
- Postavite manje okvire – ponekad je manje-više. Kada kupcima ograničimo izbor, lakše će se odlučiti na određeni proizvod te prije napraviti kupnju ili željenu akciju,
- Koristite okvir etikete – kada pojedinom proizvodu, usluzi ili tvrdnji dajemo pozitivnu etiketu, to može pozitivno djelovati na prodajne rezultate,
- Koristite iskrivljeni okvir – dodavanje sitnog negativnog detalja može imati pozitivan učinak, ali je bitan redoslijed. Blaga negativna informacija mora doći nakon pozitivne. Negativna konotacija naglašava pozitivne karakteristike.
Prodajne vještine se najbolje uče kroz vježbu, stoga je tako bila koncipirana i ova radionica.
Polaznici su kroz mnoge praktične vježbe brusili svoje komunikacijske i prodajne vještine kako bi utvrdili svoj najprikladniji komunikacijski stil.
Predavanje je bilo odlično. Svidjelo mi je učenje kroz igru i dobila sam neke nove uvide koji će mi dobro doći u poslu s kojim se bavim. Hvala!“,
bile su riječi prisutnih polaznika.