Kako postati uspješan prodavač?
Ako ne vjerujete u sebe i svoje proizvode tj. usluge onda bi bilo najbolje da se ne bavite prodajom. Ukoliko imate dovoljno samopouzdanja te ste svjesni činjenice da ipak ne znate sve o prodaji vrlo je vjerojatno da će vam se posao prodavača uvući u kožu. Jedna od bitnijih stavki u prodaji je poštovanje prema kupcu jer se na temelju njega uspostavlja povjerenje. Za uspjeh u prodaji potrebno je uložiti puno truda i vremena, a još ako ga uložite u pravom smjeru i u prave stvari, prodajni uspjeh je zagarantiran. Na seminaru “Formula uspješne prodaje” Davor Bilman podučio je polaznike tehnikama uspješne prodaje.
Zapamtite da svaki vrhunski prodavač vjeruje u:
- samog sebe
- svoju firmu/brend
- svoje proizvode ili usluge
- pozitivnu suradnju s kupcima
Prva faza u prodaji je zasigurno prvi kontakt. S kupcem uspostavljamo osobni kontakt povjerenja i suradnje. Također ostavljamo i dobar prvi dojam te ga doživljavamo dobrodošlim. Tri su razine komunikacije: riječi, glas, govor tijela odnosno mimika. Govor tijela pokazao se kao najznačajniji (55%), zatim slijedi glas sa 38%, dok su riječi na zadnjem mjestu sa svega 7%.