Kako poslovni ciljevi utječu na web strategiju?
Danas je u poslovanju neophodno imati web stranicu. No, što se sve može postići tom web stranicom i kako je strateški iskoristiti saznali smo na edukaciji Web strategija koju je vodio Bor Dizdar.
Strategija je plan kojim određujemo kako usmjeriti svoje napore i koje korake poduzeti kako bismo ostvarili ciljeve. Riječ je o definiranju specifičnih koraka koji će nas odvesti od mjesta na kojem smo sada do mjesta na kojem želimo biti u određenom vremenu.
U online svijetu zato radimo web strategiju. Na web strategiju utječe više čimbenika, od kojih se najviše ističu poslovni model, korisnici ili klijenti te tehnologija i alati.
Kako poslovni ciljevi utječu na web strategiju?
Da bismo odredili pravilnu web strategiju, prvo moramo znati koji su nam poslovni ciljevi:
- Glavni poslovni ciljevi – je li to povećanje prihoda? Rast na tržištu? Povećanje svjesnosti o brendu? Internacionalizacija?
- Ključni pokazatelji uspjeha (KPI-ovi) – koji su nam pokazatelji uspjeha? Koji su nam financijski, marketinški, operacijski KPI-ovi?
Kada definiramo temeljne poslovne ciljeve i pokazatelje, krećemo na identifikaciju ciljne publike, strategiju stvaranja sadržaja za iste, dizajn korisničkog iskustva, SEO optimizaciju, izradu strategije društvenih mreža te optimizaciju rezultata.
Na edukaciji su se polaznici informirali o svim ovim fazama kreiranja web strategije kako bi po završetku iste mogli po istom principu kreirati vlastitu web strategiju.
Predavanje je jasno izlagano. Predavač se potrudio na svako pitanje jasno odgovoriti. Prednost je što je bila manja grupa, a za početnike bi bilo poželjno imati još neko predavanje kako napraviti web stranicu. Hvala na dobroj organizaciji!“,
dojam je jednog od polaznika.