Kako početi s proizvodnjom sadržaja na online kanalima?
Nije tajna da je u online svijetu sadržaj kraj. Kako postići redovitost objava u svojoj online komunikaciji i na koji način se obraćati svojim potencijalnim kupcima saznali smo od Bojana Kovačevića na webinaru Pretvorite svoje čitatelje u klijente i kupce!.
Iako se proizvodnja online sadržaja na prvu čini jednostavna, Bojan ističe:
U proizvodnji sadržaja potrebna je izuzetna samodisciplina!“.
Najčešći razlog zbog kojeg poduzetnici ne proizvode sadržaj je taj što smatraju da isti nije važan za budućnost njihovog poslovanja.
Međutim, prednosti redovite proizvodnje sadržaja su brojne – povećanje angažmana, izgradnja povjerenja i autoriteta te samim time i bolji poslovni rezultati.
Kako početi s proizvodnjom sadržaja?
Pa, kako onda početi? Prije početka planiranja sadržaja Bojan savjetuje postaviti sebi 3 ključna pitanja:
- Kako želim da se čitatelji osjećaju?
- Što želim da čitatelji znaju?
- Što želim da čitatelji poduzmu?
Kada odgovorimo na ova pitanja, stvorili smo dobitnu formulu. Kako bi naše objave bile čitane, potrebno je razumjeti one kojima se obraćamo.
Bojan je prisutnima objasnio i strategiju pomoću koje on postiže redovitost objava te prisutnima dao savjete za bolju komunikaciju putem online kanala.
Nevjerojatno dobra edukacija, izvrstan predavač, saznala sam jako puno toga i doslovno je sve bilo korisno, odlični primjeri i savjeti, iznimno sam zahvalna!“,
zaključak je jedne od polaznica ovog webinara.