Kako poboljšati booking u 2021. godini?
Ova godina, kao i prethodna, dosta su specifične za turizam općenito. Kako se kao mali iznajmljivač što bolje pripremiti za istu te kako doći do gostiju – otkrila nam je Ana Klancir na webinaru Kako poboljšati booking putem online kanala.
Uspješan mali iznajmljivač prati trendove u turizmu, zna kako adekvatno prezentirati smještajni objekt, kako koristiti online kanale te kako koristiti alate tih online kanala.
Koji sve online kanali za bookiranje smještaja postoje?
Poradite na svojoj online prisutnosti! To nisu samo Booking.com i Airbnb, već i vlastita web stranica, različite društvene mreže i druge online platforme – sve su to prilike i načini na koje možete povećati svoju online prisutnost!“,
savjetovala je Ana polaznicima uz još nekoliko dodatnih savjeta u vezi prezentacije smještaja na online platformama.
Online kanali prodaje su online tvrtke čije web stranice omogućuju potrošačima da rezerviraju razne usluge povezane s putovanjima izravno putem interneta, a najpoznatije su Booking, Airbnb i Expedia, odnosno Vrbo.
Osim navedenih, malom iznajmljivaču stoje na raspolaganju sljedeće platforme:
- Google Business,
- Facebook i Facebook grupe,
- Instagram,
- LinkedIn,
- Njuškalo.
Zadovoljna sam s predavanjem, većinu toga sam već znala i primjenjujemo, ali sam naučila i neke nove stvari koje ću odmah primijeniti!“,
zaključila je jedna od polaznica ovog seminara.