Kako pisati sadržaj za uslužnu web stranicu?
Ako se bavimo uslugama, izuzetno je bitno upoznati potencijalne klijente s djelatnošću kojom se bavimo, kao i uslugama koje im nudimo. Kako svoje usluge adekvatno predstaviti na vlastitoj web stranici, učili smo od Višnja Željeznjak na webinaru Pisanje sadržaja za uslužne web stranice.
Prije nego što nas upoznaju, potencijalni klijenti će nas prethodno dobro proučiti na našim web stranicama. Iz tog razloga izuzetno je bitno razmisliti kako ćemo se predstaviti na vlastitim web stranicama.
3 P okvir je rješenje!
Pisanje je proces koji zahtijeva posvećenost i vrijeme, a Višnja nam je na ovom webinaru prestavila svoju metodu pisanja sadržaja za web stranice koja se sastoji od:
- Pisanje – u ovom koraku potrebno je istresti sve svoje misli na papir i oblikovati ih u smislene cjeline,
- Prioritiziranje – zatim je potrebno odrediti koji nam je sadržaj prioritet i posložiti ga po AIDA metodi,
- Pojačavanje prodajnog sadržaja – ovaj dio se sastoji od uređivanja prioretiziranog sadržaja i poticanja budućih klijenata na akciju.
Tijekom webinara polaznici su imali zadatak napisati sadržaj za vlastitu web stranicu, nakon čega su radili prototip vlastite web stranice putem alata Google Sites. Ovo su njihovi dojmovi:
Znači, ova edukacija je nešto najbolje što sam doživjela na ZICER Plavom uredu. Ne samo korisna nego i ludo pametno smišljena i metodički vođena! Alati su bili prilagođeni sadašnjosti, voditeljica je samopouzdana, stručna i smirena. Sve je bilo spremno unaprijed i vođeno u koracima. Lu-Di-Lo! Hvala vam puno, ljudi i želim vam svima divan ljetni odmor!“,
zaključila je Danijela Johan.