Kako otvoriti AdWords račun?
Nakon što su odslušali Digitalni marketing uz Google alate, polaznici su danas imali priliku od Miroslava Varge, na edukaciji Uvod u Google AdWords, naučiti kako se izrađuje AdWords račun i kako uz pomoć ovog alata poboljšati poslovanje.
Ljudi često krenu u Google AdWords, a uopće ne znaju što žele. Morate definirati budžet, prihvatljive troškove, ciljeve.
-poručio je Miroslav polaznicima.
Otvaranje AdWords računa
Da biste krenuli s AdWords oglašavanjem, upišite u Google tražilicu AdWords. Otvara se sučelje u kojem je potrebno napisati svoju e-mail adresu i vlastitu web stranicu. Nakon toga se otvara prozor u kojem se morate ulogirati u mail, a potom popunjavate polja u novom prozoru.
- Prvo što slijedi je proračun. U trenutku kada odaberete valutu kojom želite plaćati AdWords kampanju, više ju ne možete promijeniti. Morate navesti koliko biste u prosjeku željeli dnevno potrošiti, a plaćate samo kada netko klikne vaš oglas. Kada upišete iznos koji želite dnevno potrošiti, s desne strane pojavljuje se procjena očekivanja s obzirom na uloženi iznos.
- Potom dolazi rubrika lokacije, kada odlučujete gdje želite da se prikazuju vaši oglasi. Već kod odabira lokacije morate znati koja je vaša ciljana publika.
- Pod rubrikom mreža postoji pretraživačka i pokazivačka mreža. Preporučuje se da prikazivačka mreža bude isključena.
- Nakon što ste upisali sve podatke, Google će vam u ovoj rubrici izbaciti ključne riječi koje Google sastavlja na temelju odredišne stranice koju ste upisali na samom početku izrade AdWords računa. Vi možete brisati i dodavati riječi. Google AdWords automatski postavlja licitacije kako biste ostvarili što više klikova unutar proračuna. U samom početku oglašavanja preporučuje se da se dopusti AdWordsu da sam postavlja licitacije.
- U rubrici tekstualni oglas stavljate link odredišne stranice, odnosno određene rubrike vaše web stranice koja je prikladna za vaš oglas. Uz to, upisujete naslov i opis oglasa. Ispod polja za pisanje oglasa nalaze se i Google savjeti za pisanje oglasa.
Time završava prvi korak u izradi AdWords računa i slijede podaci za plaćanje.
Dojmove s edukacije s nama je podijelila polaznica Dijana Novak Krešić:
Zanimljiva i dinamična radionica sa radnjom kao kod dobrog trilera – stalno ste na rubu stolca jer nikada ne znate kakav vas obrat čeka na sljedećem slajdu! Preporučam svima, naročito onima koji nešto već znaju o Google oglašavanju. Na svu sreću, Miroslav Varga je najbolji predavač na kojeg možete naići!