Kako osmisliti strategiju digitalnog marketinga?
Danas je dan prosječnog potrošača teško zamisliv bez pretraživanja Interneta. Kako tu činjenicu iskoristiti za vlastiti uspjeh na tržištu učili smo od Krešimira Koružnjaka na edukaciji Osnove digitalnog marketinga.
Danas živimo na internetu. Prosječan potrošač više puta dnevno koristi tražilice, čita vijesti na portalima, gleda video sadržaje na YouTubeu, koristi mobilne aplikacije ili društvene mreže. Sve ove aktivnosti odvijaju se na komunikacijskim kanalima.
U digitalnom dobu imamo mogućnost platforme za svakodnevne aktivnosti potrošača ujedno koristiti i kao komunikacijske platforme!“,
ističe Krešimir.
Kako osmisliti vlastitu strategiju digitalnog marketinga?
Cilj inbound marketinga je da nas potencijalni kupci sami nađu, i to u trenutku kada smo im zaista potrebni. Zato, kada razmišljamo o vlastitoj digitalnoj strategiji, trebamo imati na umu da se naša online prisutnost treba odnositi na sve 4 faze putovanja kupca:
- VIDI (SEE): Kako ćemo prikazivati svoje proizvode, usluge ili vještine?
- MISLI (THINK): trebaju li ljudi saznati više informacija ako su zainteresirani? Koje bi im informacije trebale?
- UČINI (DO): Koliko je lako uspostaviti kontakt? Što će ih navesti na akciju?
- BRINI (CARE): Što kupac želi nakon što kupi nešto? Hvala ti? Bonus shema? Vijest o novim ponudama?
Osim marketinške perspektive i kreiranja digitalne strategije, polaznici su na ovoj edukaciji upoznati sa svim segmentima digitalnog marketinga.
Krešimir je odličan predavač s izvrsnim odgovorima na svako pitanje! Sve pohvale!“,
zaključci su naših polaznika.