Kako odrediti prioritete?
Zbog velikog broja obveza i mogućnosti poduzetnici često imaju problema pri upravljanju vremenom. Kako uspješno upravljati vremenom i pravilno odrediti prioritete učili smo od Aljoše Conjara na webinaru Upravljanje vremenom.
Svaki plan ako nije popraćen nekakvom akcijom, onda je to samo želja! Da bi plan bio dobar, on treba biti usklađen s vašom vizijom, misijom i ciljevima!“,
započeo je Aljoša predavanje.
Kako odrediti prioritete?
Svaki zadatak koji trebamo odraditi iziskuje određenu količinu vremena. Zato je bitno odrediti prioritete kako bismo odradili ono najvažnije, a nebitne zadatke ostavili za kraj.
Prioritete možemo odrediti:
- po važnosti,
- po rokovima – jesu li fiksni ili fleksibilni,
- po obujmu.
Zatim se valja upitati:
- Treba li to uopće napraviti?
- Ako treba, može li to napraviti netko drugi?
- Ako ne može, koji je najučinkovitiji način da to sam napravim?
Na kraju, od izuzetne važnosti jest disciplina. Kada odredimo koji su nam zadaci važni bitno je odradimo prioritizirane zadatke bez obzira jesmo li raspoloženi za njih ili ne jer na takav način razvijamo disciplinu koja će nam kasnije pomoći u životu.
Jedno od najboljih predavanja kojem sam prisustvovala! Tema je uvijek aktualna, a Aljoša ju je napravio i super zanimljivom sa puno korisnih i primjenjivih primjera!“,
zaključak je jednog od polaznika ovog webinara.