Kako napisati kreativni brief i ćemo on služi?
Kreativni brief je dokument koji usmjerava kreativni tim i klijenta prema zajedničkom cilju. On jasno definira što želimo postići, za koga radimo i kako mjerimo uspjeh. Služi kao most između klijenta i kreativaca, uklanjajući nesporazume i štedeći vrijeme. Dobar brief daje dovoljno konteksta i inspiracije, ali ostavlja prostor za kreativnost, kaže nam Evelina Vranić.
U poduzetništvu, brief pomaže malim timovima i freelancerima da fokusirano koriste resurse. On dokumentira ključne informacije: ciljeve, ciljnu skupinu, ton komunikacije, budžet i rokove.
Kreativni brief je i alat za provjeru – svi se kasnije mogu vratiti na njega i pratiti jesu li na pravom putu. Bez kvalitetnog briefa, postoji veći rizik od neusklađenih očekivanja i dodatnih troškova. Koristan je i za prezentaciju ideja investitorima ili partnerima, jer pokazuje jasnoću vizije.
Ukratko, kreativni brief štedi vrijeme, novac i energiju te povećava šanse za uspješan i dosljedan rezultat.
Edukacija je bila vrlo korisna, posebno mi se svidio praktični dio gdje smo vježbali pisanje kreativnog briefa, to je stvarno pomoglo da teoriju odmah primijenimo u praksi.
kaže nam polaznik.

