Kako nam Google alati mogu pomoći u poslovanju?
Nije tajna da nam je za uspjeh u poslovanju potrebna promocija. Kako najbolje i najefektivnije iskoristiti Google alate za uspjeh u poslovanju demonstrirao nam je Miroslav Varga na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate.
Kako bismo uspjeli u poslovanju, prvo je potrebno znati što uopće želimo, a onda i odrediti kako ćemo to postići. Isto vrijedi i za digitalni marketing, stoga Miroslav ističe sljedeće:
Postoje 3 glavne predradnje za uspjeh: 1. Odrediti cilj, 2. Istražiti tržište i 3. Provjeriti web stranicu!“.
Kako nam Google alati mogu pomoći u postizanju poslovnih ciljeva?
Naravno, poduzetnicima je često cilj ostvarivanje boljih poslovnih rezultata. No, bitno je te ciljeve što specifičnije definirati jer, prema Miroslavu:
Upravljati oglase treba prema cilju, a ne prema kliku!“.
To znači da se cilj uvijek mora zadati u SMART formatu. To znači da je cilj:
- Specific (preciziran) – Što će biti postignuto?
- Measurable (mjerljiv) – Što ćemo mjeriti da bismo znali da je to postignuto?
- Achievable (dosežan) – Imamo li potrebne vještine i resurse za postizanje tog cilja?
- Realistic (realan) – Zašto je ovaj cilj važan?
- Timely (vremenski određen) – U kojem vremenskom periodu moramo ostvariti ovaj cilj?
Kada odredimo te ciljeve, potrebno je odrediti KPI (pokazatelje uspješnosti) i postaviti mjerenja kako bismo vidjeli ostvarujemo li te ciljeve.
Na edukaciji su se polaznici upoznali s brojnim mogućnostima koje im Google nudi, a ovo su njihovi dojmovi:
Predavanje je bilo super. Jako sam zadovoljna stručnošću predavača, izboru tema i kvaliteti predavanja. Izuzetno korisno za posao koji se bavim!“.