Kako nam content marketing pomaže u izgradnji brenda?
Kako živimo u digitalnom dobu, u poduzetničkom svijetu digitalna prisutnost je neizbježna. Kako iskoristiti digitalne kanale u našu korist, učili smo još jednom od Tomislava Pancirova na webinaru Digitalnim kanalima do uspješnog brenda.
Danas postoji mnogo načina kroz koje možemo komunicirati sa svojim ciljnim publikama. Postoje brojni digitalni kanali o kojima smo već pisali, a ono što je svima njima zajedničko jest content, odnosno sadržaj koji komuniciramo putem web stranice i tih kanala.
Što je content marketing?
Content marketing je oblik marketinga kojim do ciljeva dolazimo kroz strateško stvaranje, objavljivanje i distribuciju sadržaja koji za ciljanu publiku ima besplatnu dodanu vrijednost.
Ovaj sadržaj educira, inspirira i rješava problem koji ciljna publika ima, navodeći ga na naš komunikacijski cilj.
Tomislav nam je na ovom webinaru našao brojne primjere dobrog content marketinga te dao polaznicima dodatne savjete:
Slijedite pravilo 80-20 – iskoristite 80% svog sadržaja za informiranje, obrazovanje i zabavu za ciljnu publiku, a onda kroz ostalih 20% promovirajte svoje komunikacijske ciljeve i svoj brend!“.
Osim navedenog, na webinaru su se polaznici upoznali s najnovijim trendovima u komunikacijskoj industriji, kao i s određenim aplikacijama za bolje upravljanje sadržajem na digitalnim kanalima.
Sve pohvale predavaču koji je odgovorio na sva pitanja i koji je svoje vrijeme predavanja iskoristio maksimalno da nam objasni kako funkcioniraju društvene mreže i kako da svoj brend bolje pozicioniram na njih“,
istaknula je jedna od polaznica.