Kako najbolje iskoristiti Google alate u digitalnom marketingu?
Da bi se mogli korisniku dobro predstavili dok nas traži na Googleu, dobro je poznavati što i kako naš potencijalni korisnik pretražuje. Za to je Google pripremio niz alata koji su uglavnom besplatno dostupni i svakom oglašivaču može biti vrlo korisno upoznati svoje potencijalne korisnike/kupce prije nego se krene ulagati bilo koji iznos u svoje oglašavanje, kaže nam Miroslav Varga.
Na radionici smo obradili samo 4 cjeline, ali tako da svaki korisnik odmah nakon edukacije može iskoristiti prezentirane alate za unaprjeđenje svog poslovanja.
Saznali smo:
- Kako su se ljudi promijenili
- Kako se mi moramo pripremiti
- Kako shvatiti prednosti pojedine platforme
- Niz poslastica (BONUS)
Odlična investicija vremena: konačno na predavanju Mislava Varge o digitalnim trendovima na Googleu. Ovo bi trebalo biti obavezno svakih 6 mjeseci za sve u digitalnom svijetu. Toplo preporučam!
kaže nam zadovoljna polaznica.

