Kako krenuti s content marketingom?
Današnji su kupci bombardirani s 5.000 marketinških poruka dnevno, pa ni ne čudi njihova imunost na oglase i reklamne poruke. Kako privući potencijalne kupce i klijente sadržajem, radili smo na edukaciji Content marketing s Ilijom Brajkovićem iz agencije Kontra.
Content marketing kao oblik marketinga nije nov, ali razvili su se novi alati i tehnologije kojim ga distribuiramo. Razvojem internetskih tehnologija i kupci su promijenili svoje navike, kao i očekivanja od brendova i organizacija.
Kako bi pomoću stvorili odnos s našim potencijalnim kupcima pomoću content marketinga, Ilija savjetuje sljedeće:
- Dati kupcu nešto korisno u svom sadržaju – koristan sadržaj se bolje dijeli,
- Biti ono što jesmo – ne možemo cijelo vrijeme glumiti da smo nešto jer će se to kad tad prepoznati.
Kako krenuti s content marketingom?
Pojednostavljeno gledano, content marketing se vrti oko 3 stvari:
- Vrhunska web stranica – je ona optimizirana i za posjetitelje i tražilice. Ona je dobro dizajnirana, a sve na njoj mora biti usmjereno prema idealnom kupcu (blog, pozivi na akciju, landing stranice, opisi i tekstovi)
- Blog – blog je odličan alat u content marketingu. Tvrtke koje pišu blog dobivaju 55% više posjetitelja nego tvrtke koje ne pišu, od tih 55% uspiju 70% pretvoriti u kupce, a 57% tvrtki je dobilo klijente upravo zahvaljujući blogu. Osim toga, blog pomaže pri SEO optimizaciji.
- Društvene mreže – sadržaj koji proizvedemo potrebno je dijeliti na društvenim mrežama, a trend su slike i video.
Na kraju, Ilija poručuje da je content marketing dugoročan, ali isplativ proces te da je potrebno dosta truda za njegovo aktivno provođenje.
Polaznici su na vježbama sastavljali i tekstove za vlastite marketinške projekte, a jedna od njih, Valentina Nedeljko, je kazala:
Radionica o content marketingu bila mi je odlična nadogradnja na već neka stečena znanja o istoj temi. Predavač Ilija Brajković odlično je objasnio osnove content marketinga, a sve to dobro je upotpunio konkretnim primjerima i odgovorima na pitanja svih nas sudionika. Posebno mi je bio zanimljiv dio o optimizaciji web-a te stvaranju responzivnog Landing pagea”.