Kako kreirati kvalitetnu online marketing kampanju?
Facebook, najvažnija društvena mreža današnjice, čini se kao jednostavan alat za oglašavanje, no kako kreirati kvalitetnu Facebook kampanju, analizirati rezultate i doći do ciljane publike?
Polaznici su tijekom tri dana edukacije prošli sva važna područja e-poslovanja, počevši od samog pisanja poslovnog plana, izrade Internet stranice, Internet marketinga pa sve do korištenja komunikacijskih kanala u svrhu odnosa s javnošću.
Siniša Begović, stručnjak za e-poslovanje, pokazao je polaznicima kako smanjiti troškove klasičnog oglašavanja putem Facebooka te kako primijeniti osnovne elemente potrebne za kreiranje GoogleAdwords oglasa. Nova znanja su primijenili u praksi kreirajući svoj oglas uz stručnu pomoć predavača. Upravo je ovaj praktični dio edukacije ključan za savršeno razumijevanje e-poslovanja jer se teoretski dio primjenjuje u stvarnosti.
„Ako vas nema na tražilicama- ne postojite!“, naglasio je Siniša Begović. Google, LinkedIn, YouTube, Twitter i Google Places povećavaju online vidljivost vaše usluge ili proizvoda.
Kako putem interneta istražiti tržište i konkurente, provjeriti kako ono reagira na vaš proizvod ili uslugu? U tu svrhu postoji nekoliko besplatnih analitičkih alata: Google Analytics, Google Trends ili Google Keywordtool.
Pravilno korištenje interneta kao komunikacijskog i prodajnog alata osnovna je komponenta malih i srednjih poduzetnika kojim se na jednostavan način može komunicirati sa svojim partnerima, poboljšati i ubrzati poslovni proces i smanjiti trošak poslovanja.
Iskoristite prednosti Interneta u svoju korist!