Kako kreirati i održavati prisustvo na društvenim mrežama u turizmu?
U današnje doba turizam je gotovo nezamisliv bez prisutnosti na društvenim mrežama i online platformama. Koji su trendovi na društvenim mrežama u turizmu i kako ih iskoristiti saznali smo od Ana Klancir na edukaciji Marketing i društvene mreže u turizmu.
Predsezona je tu, a ako se bavite turizmom – sada je krajnje vrijeme za pripremu za sezonu. To podrazumijeva i prisutnost na društvenim mrežama od kojih su u turizmu, prema Ani, najkorištenije Facebook, Instagram, TikTok i LinkedIn.
Kako kreirati i održavati prisustvo na društvenim mrežama?
Iako se možda na prvu čini jednostavno, iza dobre prisutnosti na društvenim mrežama u turizmu stoji dobra strategija. Zato Ana savjetuje polaznicima:
- Postavite ciljeve,
- Istražite ciljnu publiku,
- Izaberite prave platforme,
- Kreirajte kvalitetan sadržaj,
- Budite dosljedni,
- Interakcija s publikom,
- Promovirajte koristan sadržaj,
- Pratite rezultate,
- Suradnja s partnerima,
- Budite autentični!
Polaznici su se na edukaciji upoznali sa specifičnostima svake od ovih društvenih mreža te načinima oglašavanja za svaku od njih. Uz to je Ana podijelila svoje bogato iskustvo iz turističkog sektora s praktičnim savjetima za svako od pitanja prisutnih polaznika:
Ana, kao i inače, odličan, zanimljiv i stručan predavač! Iako mi se na prvu 3 sata činilo kao poprilično dugo za edukaciju uz Anin dinamični način predavanja to prođe kao u trenu i jako je zanimljivo. Najdraže su mi edukacije sa što više primjera iz stvarnog života – ova je definitivno primjer takve. Hvala na mogućnosti da se dodatno educiram i naučim nove stvari!“,
riječi su jedne od polaznica ovog webinara.