Kako kreirati brend persone za web strategiju?
Web stranica je postala standard u današnjem poslovanju. Kako organizirati dobru web stranicu s obzirom na djelatnost kojom se bavimo i kako kreirati brend persone prema kojima ćemo to učiniti učili smo od Bora Dizdara na edukaciji Web strategija.
Brend persone su detaljan opis imaginarnog korisnika naše usluge, proizvoda ili web stranice.
Persona se koristi kao alat za bolje razumijevanje potreba, ciljeva i preferencija stvarnih korisnika, omogućavajući nam da stvorimo bolje prilagođene proizvode ili usluge.
Kako kreirati brend persone?
Da bismo mogli kreirati adekvatne brend persone, Bor nam preporučuje držati se sljedećih koraka:
- Istraživanje korisnika – analizirajte podatke i provodite intervjue!
- Segmentacija korisnika – grupirajte ih prema karakteristikama!
- Imenovanje i osnovni podaci – dodajte ime i osnovne informacije!
- Aspiracije i izazovi – čemu Vaš korisnik teži, što želi postići i kakve izazove ima?
- Kontaktne točke – gdje i kako se korisnik susreće s Vašim proizvodom ili uslugom?
- Ciljevi korisničke persone – navedite konkretne ciljeve koje korisnik želi ispuniti koristeći Vaš proizvod ili uslugu,
- Stvaranje lika korisničke persone – na kraju, sumirajte sve i vizualno prikažite skupljene informacije.
Polaznici su na ovoj edukaciji izrađivali vlastite brend persone te su, s obzirom na njihove potrebe, određivali adekvatnu marketinšku i web strategiju.
Kako sam sama napravila web za posao, ova mi je edukacija itekako pomogla poboljšati ju i učiniti ju još boljom i kvalitetnijom“,
zaključila je jedna od prisutnih polaznica.